2013年4月30日星期二

新居啟動之貮拾壹 - 面盆的疑惑

尋日師傅約咗我哋確定大部分傢俬嘅尺寸,大部分都好順利,只係剩返個廁所面盆仍然懸念……

之前嘅一篇entry都提過我其實已經喺個面盆上花咗好多時間,亦都已經訂咗個闊380mm嘅Roca盆,雖然佢係無開孔,但係都已經係我見個其中一個比較窄而我又喜歡嘅盆。

點知尋日師傅話個盆都係太闊!( ̄O ̄;) 有無搞錯?!話咗買呢個盆好耐啦,又唔早啲講。仲有呀,如果一早知道你個闊度唔可以超過400mm,我之前就唔洗盲頭烏蠅咁啦,嗚嗚……

點都好,一切都係因為浴室唔夠大,而家唯有做好啲去補救。所以我今日lunch時間即刻過灣仔睇盆,同埋去返上次訂盆間鋪睇下有咩嘢換。唉……點知真係無乜好換,第一,佢無更窄嘅盆;第二,我大部分潔具都已經買咗,只剩返工人廁洗手盆同廚房星盆未買;而工人廁洗手盆,佢最細都要14'乘14',太大了,所以只可以換星盆。

本來我係考慮緊其他牌子的,亦希望個盆尺寸可以大一啲,不過因為呢個變動,一切都變得好簡單。Idecor,最後買咗呢個牌,香港牌子大陸造,都話有1.2mm厚嘅,18'乘16',比理想細一啲,無妨,起碼快快解決件事。

最後買咗呢個,畀得嗰九折 :(

Steel King,呢個啱size,不過搵唔到任何網頁,
話係台灣造但喺google搵唔到提呢個牌子嘅台灣網頁

呢個entry主要係想發洩一下對師傅嘅負面情緒,唔係真係驚個人會爆。

最後,等我分享下幾個香港有得賣而又無乜舖代理嘅,我覺得,如果要追牌子,應該要畀多啲選擇自己,除咗blanco同franke,應該仲有其他;同埋要用啲信得過嘅,網頁都無個點信呀?

第一個係Reginox,荷蘭皇冠牌,有中文網頁,不過係新加坡based的,得一間灣仔近銅鑼灣有賣,千尾有交易;大陸都無得賣,喺淘寶search過,得入口貨,五千人仔至過萬、台灣都係賣差唔多。所以我覺得值得介紹下,雖然我今次已經無機會試,鳴鳴……


 
喺灣仔見到呢個Regionox,本來想買呢個試吓,
佢話呢個係最後一個,以為已經賣晒喎,折實啦喎……

第二個係Elkay,美國公司,已經打入中國,有理由相信佢喺中國賣嘅產品都係大陸造,淘寶都有唔少佢品牌嘅嘢,即使係咁,佢喺大陸品牌之中都係貴嘢,相信個品牌都值啲錢,唔會入咗大陸市場就賣cheap晒。有趣嘅係,旺角同駱克道並無見到有賣呢個牌子,官網有電話同地址,公司似乎喺北角,大家有興趣可以研究下,我有機會都想聯絡吓佢哋,我覺得質量未必唔好,性價比可能幾高嘅。


 第三個係Moen,都係美國公司,主要市場喺北美,亦都係已經打入中國,而家應該算係合資公司。喺香港要行砵蘭街行到去近太子嗰邊先有一間賣呢隻牌子,都係千零蚊貨仔,相信都係大陸貨,不過都係呢句,當市面上全部二千蚊樓下都係大陸造嘅,我都會揀有牌子多過雜牌。似乎都係大陸嘅高檔貨,可以去淘寶落單。



 

沒有留言:

發佈留言