2013年4月25日星期四

新居啟動之拾肆 - 畫櫃圖樣

廚、廁都已經鋪磚鋪到如火如荼。為免被師傅嘅進度超越我太多,我都要補返啲舊update先。

呢排剛剛忙完櫃樣嘅設計,廚房櫃、睡房衣櫃樣都完成了。其實所謂設計都係自己感覺良好,參考吓自己用緊啲櫃,又上網睇吓人哋啲相,跟住自己畫下畫下咁樣。一直都係用Excel畫,由開頭畫都好慢,都最近呢幾日,畫得快咗好多,我諗係因為而家我知道自己想要畫啲乜嘢。前幾日睇Forum知道原本仲有個程式叫做Google Sketch Up,一聽就知係好嘢,我都要花啲時間學吓先,哈哈!


一邊廚櫃樣


另一邊廚櫃樣


衣櫃式樣,而家我要問吓師傅點解兩邊櫃加埋只有1280呢?

沒有留言:

發佈留言