2013年4月28日星期日

新居啟動之拾捌 - 旺角

過去個零月我都花咗唔少時間喺建材公司上,尋日同今日我都有再去,又發現多咗幾類鋪頭,覺得淺談旺角都會係幾得意嘅題目。

首先,全港各式各樣嘅建材公司基本上集中於旺角同灣仔,其他區分都有,不過無呢兩區咁齊全同多選擇。而經過呢個零月,我都係覺得旺角係多鋪頭過灣仔,一般嚟講,大家都同意旺角會比較平啲,而灣仔會相對多啲高檔嘢。因為我哋目標唔係咁高檔,唔需要啲吓吓過萬嘅產品,所以我覺得花喺旺角嘅時間多一啲,不過灣仔近中環,我食飯時間都可以過去睇,所以都有行過好多次架。

講返旺角,建材鋪頭集中於砵蘭街同埋同佢平行嘅上海街,呢兩條街係超長嘅,向太子方向行的話,應該由亞皆老街開始行,頭一段磚鋪會比較多,仲有牆紙同埋地板鋪,同埋有幾間賣潔具嘅。隔離上海街就主要見到燈鋪,同埋有啲五金鋪、潔具鋪。

中段嘅浴室同埋廚房配件比較集中,例如拉籃同毛巾架等等,如果攪掂咗磚、瓦之後就可以嚟呢邊大快朵頤^_^!行到弼街,呢條直街係門鋪嘅集中點,可以喺呢度開始買門之旅,但要記住,除咗弼街之外,砵蘭街依然有不少門鋪,包括龍頭和富木業,所以可以行埋條街先確定。弼街仲有掃口粉嘅專賣店喎。

行到門鋪已經接近尾聲,附近仲有啲玻璃鋪都係比較特別少少嘅。不過去到呢度,人流已經同旺角差一大截,個人認為咁樣令佢哋嘅議價能力下降,所以即使鋪租可能平啲,我都唔覺得佢哋平過旺角。雖然如此,呢度可能睇到啲無咁主流嘅牌子,因為砵蘭街起碼有好幾間大連鎖,相信行過嘅都會有咁嘅感覺,我一路上唔知見到幾多間聯興行囉。去到太子,至少我見到了Moen呢個牌子,雖然都係歐洲牌大陸造,但至少去太子之前我無見過囉,後來查吓先知道係外國大牌子……

講住咁多先……

沒有留言:

發佈留言