2013年4月17日星期三

GG再三啓動

雖然師傅已經開工,不過我哋仲有好多task未做好本分,呢個我都承認,不過裝修係咁大工程又耗資不非,啲嘢諗耐啲、考慮清楚啲都無可厚非。(自我安慰中)

亦雖然我咁講,我覺得我哋喺搵建材方面已經花咗好多時間,我哋始終唔係有經驗嘅人,好多都要慢慢學,我哋連元朗、荃灣都行埋㗎喇,都咪話唔辛苦,有時老婆腹大便便都跟我出去睇,辛苦晒……(感動中)

喺揀建材方面,我哋花得最多時間喺磚上面,大大話話睇咗十次八次,其次就係浴室潔具,有一部分聽網上指示去咗荃灣買,一部分我午飯時去灣仔睇,主要係因為師傅話個面盆窄身啲廁所空間會大啲,所以選擇不多。

最後,廳房地磚我哋用咗隻意大利木紋磚,Tortora色,唔知點解好似平得滯,但我哋上網又搵到呢隻磚嘅網頁,又唔似係無信譽喎,網上面又無乜特別評價,所以膽粗粗試下啦。

意大利磚Ragno網頁



















浴室牆、地磚我哋用同一隻西班牙米黃色嘅石紋磚,又係做緊promotion,又係覺得好抵,本來都target咗廚厠買大陸磚㗎喇,但難得見到啲西班牙磚啱心水又啱budget呢!



















唯有求神拜佛,平嘢一定要有好呀!其實我都係本住一個信念,就係旺角嘅商家都不會騙人的,最多都只不過係一分錢一分貨啫,呢個道理我唔會唔明嘅……

至於廚房地磚同牆磚我哋就真係買咗大陸磚,不過唔係以平掛帥的。其實原本都睇啱隻半價嘅黑色地磚,不過淨運費好似好貴,所以行咗去買西班牙磚嗰間買,理論上質素係ok啲嘅, 只不過原來運輸費冇慳到啫。最後當日都買埋隻工人廁牆磚,終於大功告成!可惜我不是韋小寶,哈哈!

沒有留言:

發佈留言