2013年4月20日星期六

新居啟動之八 - 買門記

木門嘅lead time需要兩個多至三個禮拜
所以我哋喺師傅嘅催促之下又踏上咗揀木門之路
師傅話夾開泰華木業,所以建議我哋去嗰度睇
我哋睇完灣仔間泰華之後,仲睇咗隔離間三木同和富
發現三木啲款潮好多,仲平過泰華
問下師傅幫襯其他有無問題
佢話夾開又話乜乜
本來我哋諗住唔鬼理佢,照幫襯隔離
點知師傅玩嘢喎,話門框唔包
好彩我睇返個報價,話明包門框嘅
大大佢之後,佢竟然話包白木框,即係最cheap嗰隻
其實由頭到尾,當佢記錯咗以為唔包門框時,佢都係話應該買環保框
點知知道要包框之後,佢竟然話只包白木框
真係火都嚟埋
最後佢話總數加多一千,全部做環保框,我哋算數,唔同佢計較!
咁於是我都識做去返泰華,等佢個成本好啲控制
我都知咩事嘅
唔駛去咁盡……係咪?

最後揀咗第二款個樣,但用第一個款內嗰隻木色,做大門。




房門、浴室門就用呢隻款,不過都係要轉色,用下面隻淺木色。





廚房門就用呢隻,個窗口會做細啲,因為怕BB會敲爛玻璃。

沒有留言:

發佈留言