2013年4月27日星期六

新居啟動之拾陸 - 掃口粉

正如之前所計劃,應承咗師傅今日會買掃口粉上去,所以尋晚做咗啲關於掃口粉嘅資料搜集。不久就發現掃口粉殊不簡單,同所有其他建材一樣,都係五花八門,唔只牌子多、種類亦都多。香討有篇幾有趣嘅討論,睇落應該係一啲師傅同一位工程師對於掃口粉嘅爭論,撇除大家用詞激烈之外,這位工程師算做為我提供了不少入門知識。

其中就提到了掃口粉嘅種類:

掃口粉有多少種類?

OPC Based 純水泥類  (Ordinary Portland Cement)
(1) 純水泥類 (灰英泥/白英泥)
(2) 純水泥類 (灰英泥/白英泥) + 石灰粉
(3) 純水泥類 (灰英泥/白英泥) + 沙 (河沙/石英沙)


Cementitious Based 水泥基類 (OPC / HAC / PFA / GGBFS)
(4) 水泥基類掃口粉 (灰英泥/白英泥) + 添加劑
(5) 水泥基類掃口粉 (高鋁灰英泥/白英泥) + 添加劑
(6) 水泥基類掃口粉 (灰英泥/白英泥) + 添加劑 + 石英沙
(7) 水泥基類掃口粉 (高鋁灰英泥/白英泥) + 添加劑 + 石英沙


Reactive Resin Based 化學反應樹脂 (Epoxy / Polyurethane)
(8) 化學反應樹脂類掃口粉 (雙組分)
(9) 化學反應樹脂類掃口粉 (雙組分) + 石英沙

 
Emulsion Paste Based 樹脂乳液 (Acrylic / EVA )
(10) 乳膠類掃口粉


睇完就知道自己學問遠遠不夠,而用掃口粉嘅亦都唔係自己,都係唔好勉強。所以我都只係諗住去返買磚間鋪度叫佢哋介紹返隻啱用嘅。預算方面,由網上得知最貴嘅大概一千蚊一包,係美國牌子,啲人話好似膠水咁嘅質料,唔係個個師傅識用,用時要兩個人同時進行,一個掃、一個抹喎,不過我唔諗住用超貴貨,但用佢嚟做個標準,幾百蚊一包我諗都OK掛。

呢隻就係超貴貨嘅epoxy grout - Laticrete SpectraLOCK
於是我去咗買磚間鋪頭,揀咗色之後佢先話要星期一先有貨,師傅話今日下晝一定要,同埋話佢三百幾蚊貴,百零蚊已經有來佬貨,但係重點係佢又唔係介紹我去邊度買喎,只能夠推斷佢唔係磚嘅專家,唔知去邊度買好。

結果,我就好似隻盲頭烏蠅咁喺砵蘭街行咗幾轉,都係搵唔到磚鋪有外國貨又要現貨,買咗隻大陸造嘅$40/2kg。買咗之後我先諗到其實應該去啲賣水泥嘅地方,應該會多啲選擇同貨。

呢包2公斤賣$40,合資廠喎

不過唔緊要,好快我就要去買多次……

因為送上去之後,鋪磚師傅話唔夠喎,兩包都唔夠佢鋪個廳咁樣。跟住佢叫我去弼街,買隻法國牌子,紫色嘅,5kg賣$180,話呢隻牌子唔錯喎。有咁仔細嘅指示,我就梗係即刻出發啦,順順利利買咗兩包返嚟,上面寫滿法文,即刻信心大增呀!呵呵!
 


 
 
 
補充一下,香港仲有一隻幾多人用嘅意大利牌子,叫Mapei,中文名馬貝。價錢都係二百樓下5公斤,風評似乎唔錯。




師傅話廁所唔駛我買掃口粉,因為佢哋已經買咗,可能因為太趕吧。呢樣溝咗之後係少少粉紅色的,我覺得都幾好喎。

師傅自己買的國貨,顏色幾好
iPhone影嘅,顏色睇得唔係太清楚,其實係少少粉紅色的

沒有留言:

發佈留言