2013年4月19日星期五

新居啟動之五 - 掙扎於面盆之間

尋日講到我哋去到荃灣就好快決定咗啲龍頭潔具,但有一樣嘢係我真係諗咗好耐、睇咗好耐,就係洗手盆。洗手盆師傅話要窄啲,等廁所嘅空間大啲,就係因為呢個要求,搞到我遲遲未揀到心頭好,原來窄嘅面盆係好少嘅。

不過又咁講,其實我都有啲要求,我唔想要台底盆,又想要方型盆,夾埋幾項要求之後,就會發現選擇真係唔多。

睇過TOTO、Roca、Kohler,連IKEA都考慮埋,原本覺得呢個IKEA LILLÅNGEN盆ok,不過我發現佢配件好似膠造,同埋台灣有網友話歐洲制式喉未必啱駁。

於是我最後都係買咗Roca呢個Diverta盆,$880加8折,不過畀咗錢先知無送貨,嗰$700貨仔,無計。



中間仲有兩日差啲畀個sales sell到,想買個TOTO嘅台上盆L710CJ,成$2000,佢話襯返個座廁隻白色喎,好彩最後抵得住誘惑……



始終面盆都係消耗品,貴啲唔知真係有幾好喎。

沒有留言:

發佈留言