2013年4月19日星期五

新居啓動之六 - 磁磚運到了

當前幾個entry我喺度懷緬緊之前買磚嘅過程時,今日啲磚瓦已經送咗嚟囉。好緊張呀,到底磚嘅質量同我哋嘅期望有無差距呢?聽日上去睇睇先,再影多啲相,之前影嘅都係夜晚放工後上去影嘅,黑媽媽睇得唔清楚嘅……

補充尋日,啲磚送咗嚟喇,我覺得幾好,感覺做咗一年成功嘅事!

首先,睇下啲木紋磚先。呢隻係意大利牌子RAGNO,薰衣草木色,價錢以意大利磚嚟講唔係高級貨,不過我哋覺得係good deal!上網查過佢間廠嘅資料,唔差架喎。真貨摸上手同買貨時一樣,鋪好咗之後希望效果一樣咁好啦。


跟住就到浴室用牆、地磚,接受咗大部分人嘅意見,浴室內全部用同一隻磚。本來已經決定咗用大陸磚,因為真係覺得歐洲磚好貴,但係點知喺落單前一日俾我發現到呢隻做緊特價嘅西班牙磚,摸落去效果理想,顏色亦係我哋想要嘅,價錢一呎竟然唔洗廿蚊?

呢隻磚牌子係Zirconio,西班牙做,睇網頁好似OK喎,查下同一隻磚(Radica Marfil)第二度賣幾錢,原本喺波蘭有個網站都要賣港紙40蚊呎呀,陸路運輸咋喎……咁我買咪好平囉,呵呵!



至於呢隻黑色磚會做廚房地台同埋工人廁地台嘅,係大陸磚,查到係佛山廠(http://qualicer.com.cn/home.php),唔算平架,都要18、19蚊呎呢,所以效果唔錯喎。



廚房牆身就用呢隻,貪佢簡簡單單又便宜,都係大陸貨,睇唔到寫咩牌子喎。



最後呢隻,仲平啲,做工人廁牆身,白雪雪加小小紋嘅,平得嚟都唔覺cheap,揀咗好耐架喇……


 


沒有留言:

發佈留言