2013年4月25日星期四

新居啟動之拾壹 - 揀選電子指紋鎖

今日我想講下門鎖。

之前去旺角都見到好多五金鋪有鎖賣,咩款都有,問阿姐A款同B款有咩分別,佢話差唔多,都係睇款為主喎,當然,都仲有唔同嘅牌子嘅。有一、兩個牌子係以色列牌子,可見佢哋國家喺加密、保安方便有其所長。

不過,行咗一兩轉後我就鎖定咗用電子鎖,無他,好似比較特別,又型啲。將來世界都會以電子鎖為主,不妨今天就成為潮流嘅一部分啦。

至於電子指紋鎖,比較多人選擇嘅有三星、耶魯,同埋後來遇到人極力推廣嘅KABA。本來我已經確認想買耶魯隻指紋鎖,貪佢出名做鎖,喺鎖膽嘅技術同質量都有保證,而佢電子鎖部件就由gateman負責,係韓國公司。亦因為咁,我之前無考慮三星,諗住佢個鎖普通,我亦有喺網上見到壞鎖嘅報告。



點知當我去荃灣落單時,佢就說我買KABA,話呢樣好嗰樣好,自己買都會買KABA云云。當時我都唔知原來KABA係國際大廠,話香港啲醫院、MTR都係用佢,所以鎖膽都有耶魯咁嘅質素,而電子佢亦有優勝之處。

既然已經去到荃灣,太太亦想了結呢一樣嘢,所以,要即場下決定。大家對KABA唔熟,out!耶魯,鋪頭肥仔話唔建議,跟,out!三星,太太話個friend都用緊呢隻,佢好多嘢都跟呢位朋友,我諗因為見過實物實景,感覺會好啲掛,扑鎚!所以就老婆大人一鎚定音了!



謝幕……!

沒有留言:

發佈留言