2013年5月1日星期三

新居啟動之貮拾貮 - 廚房拉籃

有人話廚房拉籃係一個廚櫃嘅靈魂,相信係誇張了,但一個好嘅拉籃又真係會令到啲位用得嚟更加得心應手。

我個廚房因為長度唔夠,所以都有啲300mm嘅位置淨返,呢個時候用拉籃就fit晒。拉籃一般都要搵不銹鋼做,去旺角就會發現一個拉籃加路軌都唔平㗎,有啲要上千蚊㗎。當然,淘寶都有好多選擇,似乎一個叫櫻花牌嘅牌子算係名牌,都係講緊三四百人仔max,所以我一早已經諗住淘㗎喇。

師傅寸嘴話大陸嗰啲唔係不銹鋼,我就不以為然,香港賣一千嘅貨,其實都係大陸造,計埋物流、鋪租、人工,真正貨物成本只有三成都只係等閒事,即係話價錢其實相若,所以只要搵到商譽較好嘅商人,其實個風險唔高,而是係真慳到錢。

呢個……係我本來嘅計劃。

由於師傅麻煩嘅nature,計劃又要就佢。佢話訂傢俬嘅廠要有埋拉籃嚟裝同預位,自己買嘅籃佢要送埋上大陸,所以如果我自己買,佢啲櫃就唔訂住,大我咁喎。另一方面,佢用間廠啲拉籃300mm都賣600蚊港紙,仲好老實咁同我講話唔係不銹鋼,真係吹漲!

雖然有啲咁嘅波折,但我而家嘅脾氣實在太好,而我嘅目的都係要件事完滿解決,錢都唔係最重要,所以我叫咗佢照落order,照用非不銹鋼嘅拉籃,諗住第時壞先換啦,而家做低師傅先。

沒有留言:

發佈留言