2013年5月23日星期四

BB攻略之壹 - 嬰兒手推車

有見新屋裝修已漸上軌道,我諗都係時候記錄低我人生另一個大Project嘅過程了。而呢個過程入面學習到嘅嘢,希望不久嘅將來又可以再用啦!

呢個大project就係我小BB嘅誕生喇,我同太太都已經花咗唔少心機準備小B嘅到來,希望第一次過程順順利利。喺呢個Blog入面,我姑且集中於物質上嘅準備先,關於心理心情上、醫學上、養生等等,等我ready一啲先再分享。

今日就先分享下買手推車嘅經驗先啦。

自從準備BB到來之後,我越來越留意喺街人哋用咩BB車牌子、有咩款式等等,我見都不外乎嗰幾個:Aprica、Chicco、Combi、Peg Perego、Quinny等,後來我仲透過Facebook認識咗英國Silver Cross呢個牌子,啲車款好歐洲feel㗎!

後來我見有幾個朋友都用Peg Perego,同佢係意大利牌子,無可否認,意大利牌子喺我心入面係高啲嘅,去過意大利都會愛上佢,仲有,啲裝修料都係意大利靚啲啦,相信佢都會安全啲(主觀意願)。太太亦都好初期就鎖定咗呢個牌子,一拍即合,Good!

至於Peg Perego都有幾個款,一般香港人都話用P3呢個款,比較平同輕啲,適合香港使用,反而其他就較重,難啲上車落車、搬嚟搬去。我哋本來都諗住係咁,但後來我哋知道買水貨會平好多,所以都用上網買呢個途徑。因為咁,我先知道原來P3呢個款已經幾舊,雖然香港仲有賣,但係意大利同美國都已經phase out咗唔賣了,我信心就減弱咗啲,有得揀都唔好買幾年前啲model啦,雖然係平千零兩千蚊……

最後我哋揀咗最新嘅Book Plus,貪佢可以易啲摺埋同個樣討好啲,本來我哋想要Pois Black嘅,不過小貨店無貨源,我哋就揀咗呢個Pois Grey。

尋日收到email,佢已經上船運緊嚟香港喇,要七月先運到,仲有排等呢!


沒有留言:

發佈留言