2013年5月1日星期三

新居啟動之貮拾叄 - 廚櫃富美家膠板

幾日前,師傅畀咗份富美家嘅色辦我哋揀廚櫃嘅板料。又係時候做啲啲資料搜集啦,究竟咩料係耐睇又耐用呢?

太太幫手重新睇一次圖書館借返嚟嘅設計書,發現好多黑色地板嘅廚房,一係做木紋、一係做白色,再唔係就木紋加白色。本來我就傾向做白色焗漆感覺嘅,聽完太太嘅意見後,我都覺全白嘅廚房好似太common,所以我哋就決定下面用木橫紋,上面排櫃用銀白色加橫暗紋,最後仲加埋鋁feel嘅包邊𠻹……

當然師傅話呢啲料要加錢啦,唔……最緊要買到心頭好啫。

另外,喺揀色辦時,每隻辦得嗰2cm咁大,真係好難幻想到擺上個廚櫃後係咩樣嘅 ,師傅又話無更大嘅色辦喎。不過,我後來試過去formica香港個網頁,楝幾個有興趣嘅辦,放落個shopping cart度,再留個地址叫佢寄畀自己,一日處理、一日寄到,兩日就搞掂!有需要就試下,佢寄嚟個辦好大塊㗎!

呢個轉橫紋係下方廚櫃的板料


呢個都係橫紋,不過係上面嘅廚櫃

中間嗰塊係封邊嘅,師傅話做包邊效果會好啲喎……


呢三塊就係我order返嚟嘅富美家樣辦,好大塊,好有用的

仲有廁所櫃用呢一隻呢,希望襯返隻浴室磚。

呢隻係同款嘅包邊啫……

沒有留言:

發佈留言