2013年5月5日星期日

新居啟動之貮拾陸 - 梳化篇

繼尋日去沙田睇咗一轉梳化之後,今日又去咗荃灣睇多一round,仲落埋單,真係攰到爆。其實一早我哋都鎖定咗買布梳化,因為感覺上布梳化真係可以換樣,睇到厭咗、整花咗都可以換咗佢,一了百了。而皮梳化又真係唔平喎,尋日行咗幾間啲皮梳化都係過萬的,所以我哋都乖乖的繼續睇布梳化了。

今次買梳化都係揀咗茲曼尼,佢哋嘅口碑一向都唔差嘅,講起啲唔太貴嘅梳化,都總會有人講起呢間。而佢啲布藝梳化我都覺得唔錯嘅。

呢個月仲咁啱撞到佢哋做promo,皮梳化八折,布梳化七二折,額外買布套有四折,聽落都覺得抵。經過一輪布海掙扎,終於都揀咗兩隻又有貨又啱心水嘅布,其實真係好困難,通常睇啱佢又話無貨……後來我哋仲揀咗隻真皮加仿皮加布嘅款式,咁樣做出嚟嘅價錢仲平呢!因此後來又要揀多隻皮嘅式樣,又用多咗時間。

埋單時仲買多咗一個布套替換同四個咕臣套,總共都唔洗八千蚊,感覺好抵呢!

呢隻係淺啡色,絨絨嘅感覺應該唔錯

呢隻深啲嘅啡色係麻布質感,係我心目中布梳化應該帶嚟嘅效果

其中兩個咕臣係呢隻啡色花,另一種花我唔記得影低tim!
 

沒有留言:

發佈留言