2013年5月8日星期三

新居啟動之貮拾玖 - 冷氣安裝

以裝修咁耐而來,冷氣安裝似乎係其中一樣最麻煩嘅工程,因為安裝冷氣要另外搵冷氣師傅,而且一切「魔鬼在細節裏」。買機固然係一筆洗費、但安裝洗費才真正甘香,基本安裝一筆、鋁架一筆、鑽牆一筆、鑽牆後泥水修補一筆,還有要替外牆喉管髹漆,可以話工序繁複,對我呢啲無經驗嘅人真係一大挑戰。

後來我已經放棄了「錢」嘅概念,只期望一切完滿解決,不過最後原來只係我一廂情願咋,後面有好多嘢要執手尾呢,其他地方慳幾百,裝冷氣隨時蝕返幾千蚊……

點都好?暫時成為過去,向前看!

咁我都總括一下啦,埋單一共買咗4部冷氣:

客飯廳-1部2匹,Rasonic窗口機,人哋話Panasonic同Rasonic一個廠,只係market個品牌唔同,唔敢講係咪,但個型號同個樣一樣咁滯,平一千蚊一部,就係咁。本來想裝分體,不過因為有燈槽,個出風機會好矮而作罷。仲有,2.5匹以上就已經得返2級能源標籤,即係嗰半匹會畀得好唔抵,亦因此作罷。

主人睡房-大金1匹冷暖變頻分體。大金口碑最好,本來想全屋都用佢。冷暖只係比淨冷貴幾百蚊,仲有變頻,真係不二之選。

書房-大金1匹淨冷分體。始終書房真係唔洗暖氣,所以慳返啦。

小童睡房-4分3匹Rasonic窗口機。基本嘢,最簡單就係呢個。

分體機我全部揀咗唔見喉嘅做法,將膠喉藏喺牆入面,冷氣喉就走膠喉出,咁樣會美觀啲嘅。其實,裝冷氣都係辛苦錢,技師們都受了皮肉之傷,所以我都無諸多要求,係戇居都算啦,幾百蚊,有時啲人畀利是都畀咗啦。

拆落嚟嘅舊冷氣機

連窗都拆咗落嚟,技師成個人行咗出去

主人睡房嘅大金冷暖變頻分體

仔仔房嘅窗口機,間房已經髹咗紫藍色

沒有留言:

發佈留言