2013年5月25日星期六

BB攻略之貮 - 摺疊式浴盆

前個週末吉之島有BB用品減價,我哋諗住今次去買埋最後一批BB用品,BB床、BB櫈、BB浴盆等等。

BB浴盆係我哋最後無買到嘅,一來牌子好多,我哋都唔知點揀,另外太太話一田有隻摺疊式浴盆嚟緊會減價,所以都諗咗一陣。最後我上網望下個摺疊式浴盆係乜東東,覺得係好嘢,因為浴室始終唔大,容易收藏嘅嘢有好大嘅用處!

喺上網研究過程,我發現香港原來有兩隻摺疊式浴盆較受歡迎,一隻係我哋買嗰隻Karibu Folding Bath,似乎係香港牌子同大陸造,另一隻Stokke Flexi Bath係丹麥牌子丹麥造,價錢就後者貴少少,都係標價四百零蚊。

望上去就好似Flexi bath型格一啲,畢竟秉承北歐嘅設計風格,不過我就覺得軟膠成份居多,有啲似屋企啲收納箱,總覺得唔太穩陣,同埋睇網上評論話呢個款啱大個啲小孩仲啱用。

至於Karibu,我覺得設計幾好,同埋容易明白,又相對夠硬淨,同其他睇過嘅浴盆有得比,啱出生BB用,我哋又唔會喺戶外用浴盆,所以唔駛Flexi Bath咁輕巧,反而想實淨啲。於是,雖然係made in China,我哋都揀咗呢隻嘅紫色版本。







沒有留言:

發佈留言