2013年5月19日星期日

新居啟動之叄拾壹 - 乳膠漆顏色

屋企牆身會髹乳膠漆,師傅話ICI或立邦五合一都無所謂,我上網睇過好似評價都係差唔多,咁啱有位朋友佢有份ICI色辦,揀啱咗就順便用ICI囉,我哋淨係要求無乜味嗰啲油。

不過,借色辦畀我個朋友後來問個油漆contractor畀咗啲意見:「日本漆五合一和多乐士多功能都是400元,其实日本漆好些。」Well……已經髹緊啦喎。哈哈,其實都無乜所謂啦……效果好就得!

我哋揀咗大部分廳房牆身同天花髹隻off white,除咗小朋友房牆身髹全隻紫藍色,希望Junior鍾意啦。主人睡房床頭牆壁髹紫色做feature;飯廳一幅係鏡牆,所以只髹一幅啡色,都係做feature。

今日去睇,每幅顔色牆已經油咗一「浸」,仔仔房效果好好喎!

朋友他畀我嘅ICI色辦,全靠佢慳返我好多時間!
師傅叫我上網睇咋,二千個色點上網睇喎?!

睡房一邊牆用呢隻

大部分牆身同天花係呢隻

小朋友房用呢隻,偏少少紫嘅藍色,同天藍色掙扎咗一段時間

飯廳一幅牆用呢隻啡色

小朋友房,油咗一浸,效果唔錯!

睡房隻紫色,而家驚深色咗少少 @@

隻啡色都係有少少深,不過唔深又睇唔到效果
放鬆啲啦,應該無問題嘅!

沒有留言:

發佈留言