2013年5月26日星期日

新居啟動之叄拾柒 - 磁磚防滑指數

記得我同太太第一次去旺角買磚,不時都聽到啲sales講防滑指數,一時R9、一時R10,聽落好似好勁咁。

直到今天,雖然我已經買晒所有磚,但係仍然想尋個明白。終於我「的」起心肝,上網揾咗啲有關資料。

首先,R字頭嘅防滑值係源自德國嘅DIN 51130標準,R值由R9到R13,唔係由R1開始!呢個德國標準係透過穿上安全鞋測試人員站在加了潤滑油嘅測試物料上,然後計算測試員在哪一個傾角開始滑動,再用以下嘅圖表,就可以得出R值。


當然,看上去R9好似好流,但對於一般家居,至少R9都達到一定防滑水平,會唔會好過無做過測試嘅一啲大陸磚呢?呢個就要我哋自己判斷了。根據下面幅圖,即使係客廳,最好都要有R10。其實大陸都要快啲加入呢啲標準了……


值得留意嘅係,呢個德國標準並唔係國際標準,有啲地方仍然唔認同呢種測試方法,例如英國。點都好,R值喺好多地方都被接受,而我哋,作為消費者都係知多啲好,唔係好容易被拋窒!



沒有留言:

發佈留言