2013年5月2日星期四

新居啟動之貮拾肆 - 面盆的疑惑2

再續尋日搵面盆之旅,今日依然火大。

今日send咗張一個連開孔闊380mm嘅台底盆畀師傅,諗住過骨啦,因為佢話總闊度420以下都唔會阻到度門嘛。點知佢依家先又同我講前後起碼要預60mm,嗰下我真係火都嚟埋,大佬,我啲時間都好寶貴架,你有咁多要求,唔該唔好揤牙膏咁逐啲揤出嚟好唔好?我大大話話行行咗十幾次睇面盆,今次先第一次聽話要340嘅盆,真係嘔晒血……

我同太太都覺得呢個ok,我唯一驚太平,$500咋,
怕質素特別差,不過諗佢咁平可能因為清貨啫,個樣都唔差喎,
點知師傅一嘢KO咗佢,頂!
咁都算數,因為我手頭上又真係有一個340闊嘅盆,雖然我哋都唔係覺得係最滿意嘅,個盆真係窄咗少少,因為條邊都幾闊吓,另外龍頭嘅另外一邊係淺啲嘅,睇就可能幾特別,但實用性係有啲限制。但係都無計,師傅要340嘛,咪試呢個囉。哈!點知師傅又話個龍頭喺一邊開會阻住,呢個我真係唔太認同,不過我又忍你,我問佢咁你有無建議我去邊度買好。佢竟然send幾張橢圓形嘅台上盆嘅相過嚟,結果又係一陣無名火起,係你建議用台底盆我先搵得咁辛苦,而家我搵唔到咁窄嘅盆,你畀啲咁嘅相我睇?你抽水唔該行遠啲啦……



呢個我發現咗好耐,大陸造嘅,
勝在真係有咁窄,仲要係方盆,
如果唔係太太ok咗個Kohler,我會買呢個囉……


可能佢都知衰,即刻補過電話解畫,即係其實佢都係想我用啲寶貴時間去搵個台底盆,雖然佢根本無sample相係有呢啲咁嘅盆嘅!不過佢都有個point,就係橢圓好過方盆,橢圓收口無咁容易撞到,呢個point其實我都有啲火,我搵盆咁耐,一路都係畀啲方盆相佢睇,佢一直畀我嘅印象都只係要搵個窄啲,並無話到方盆係死罪嚟嘅,而家先同我謂橢圓好啲,真係好想打爆佢!

但係呢個場面只係存在喺我嘅幻想當中,我當時都只係想快啲攪掂佢,咁就試吓搵啲窄嘅橢圓盆啦。結果都係意料之中,因為我已經行到熟晒,窄橢圓其實真係好少好少,呢隻Roca嘅Roden連孔410mm已經係最窄,都係滿足唔到老細(係!佢已經由師傅升咗做老細,我湊佢辛苦過湊老細)嘅要求。如果好眼力嘅會見到Roden下面仲有隻N Meridian,600x340,西班牙造,又係側邊開孔,面價要二千三百幾蚊,仲話無現貨,要專登訂嘅,咁我不如買之前嗰個。咁我繼續睇吓先……



全灣仔橢圓台底盆最窄係呢個喇,都要410mm


如果訂就可以買呢個Roca N-Meridian,闊340,側邊開孔
行到六點幾,好多舖頭都已經關門,我都諗住差唔多收工了,只係順路見到未收舖就睇埋,於是,畀我見到呢個Kohler,寫住要$2160,唔知折實要幾多錢,闊度唔連開孔376,感覺上好過側邊裝龍頭,可以角落頭裝。跟住send畀師傅睇,佢話ok,真係……你話佢唔係老細我都唔信,為咗佢我喺個面盆身上洗多一千蚊!

Kohler盆,闊376mm,似乎呢個大家都滿意。

沒有留言:

發佈留言