2013年7月29日星期一

GG土耳其之夏之柒 - 必須要試一次的土耳其浴經驗談

我相信土耳其浴絕對係去土耳其一個不得不試嘅經歷。人在伊斯坦堡,便會留意到土耳其浴場大行其道,其造型及規模只比清真寺低一級,更有不少為歷史性建築物,由名建築師設計。

土耳其浴其實係有啲類似焗桑拿,不過就唔係太多濕蒸或乾蒸,我覺得重點係先要喺一個較熱嘅房間出汗,以達致排毒嘅效果,然後再有專人替你沐浴及按摩,呢一切都喺公共浴場發生,要私人空間就可能要問清楚有無咁嘅可能了。

我朋友Eric都覺得土耳其浴係要試,但佢覺得畀啲鬍鬚佬喺身上抹嚟抹去好嘔心喎,唔知其他人怕唔怕,怕就要有心理準備喇。

反而我較花多啲時間諗下點同老婆一齊去Hamam,經過一輪research,我知道有好多浴場都招待男女賓,只不過好多都要分開沐浴,我哋又唔係好想分開玩,行孖咇開心啲。另外我亦都想揾啲較有歷史嘅浴場,首選由大建築師設計的。

終於,其實只有一個選擇,我揀咗Süleymaniye Hamam(地址:Mimar Sinan Caddesi  No:20 Süleymaniye),佢係伊斯坦布堡唯一一間可以男女共浴嘅土耳其浴場,咁我同太太就可以一齊試呢個體驗啦,建築師係Mimar Sinan,即係起Topkapi Palace同Süleymaniye Mosque嘅大師傅。當然,要提一提大家男女共浴都係由男性工作人員負責的,按摩擦身亦然,大家如果接受唔到就唔好試了,其他男女分浴嘅浴場係有女服務員的,千祈唔好為咗呢啲嘢而唔開心呀。

太太話個服務員都有就住,無攪胸部等敏感部位,你估網絡色情小說咩?我哋都覺得按摩擦身都好舒服,真係周身舒泰㗎。如果時間許可,我都想去多次,呵呵!

Hamam內典雅的裝潢。
太太徹底排毒後滿足的樣子。

沒有留言:

發佈留言