2013年7月10日星期三

GG土耳其之夏之貮 - 伊斯坦堡初夜

尋日寫咗上次土耳其14日之旅嘅行程,今日就開始逐少介紹土耳其嘅吸引之處吧!

由香港去伊斯坦堡,最方便就梗係搭土耳其航空啦,直航之餘又唔算貴。我上次就都係考慮土航同卡塔爾,土航第一日可以早啲到達,但要早一日返香港先有平飛;卡塔爾則要黃昏先到,但可以留足14日喺土耳其,價錢平好似一千蚊左右。最後揀咗卡塔爾,我哋已經係Silver member,所以行李都可以重啲,呢個都係考慮之一。

第一站係伊斯坦堡,鄧翔建議留四、五日,我聽佢話真係前後一共留咗5晚,佢無建議錯,伊斯坦堡真係好多嘢睇,估唔到5晚都仲有啲嘢會miss。

伊斯坦堡以前叫君士坦丁堡,係拜占庭帝國嘅首都,仲記得中一、二嘅世史科嘅人應該唔感到陌生。由於佢係東羅馬東正教教庭所在,擁有超然嘅地位,歷史非常深厚,可以話係一個發展好先進嘅城市。呢個同我哋所見所聞都配合,基本上伊斯坦堡比好多東歐城市感覺更加歐洲,去到你就感覺到㗎喇。

我仲帶咗本講1453年君士坦丁堡被奧托曼帝國攻陷嘅書,因為啱啱開始睇,感覺分外強烈 。

到達伊斯坦堡,喺酒店安頓後已經入夜,酒店下面條街全部都係餐廳,我哋就去咗其中一間品嘗第一餐土耳其美食,結果……驚為天人……太美味了!

不幸地,早陣子電話壞了,電話上的土耳其相全線收了皮,嗰餐飯只剩返呢一張……

 

沒有留言:

發佈留言