2013年7月19日星期五

GG土耳其之夏之叄 - Kebab大推介

在去土耳其之前,我哋對Kebab已經耳熟能詳,畢竟香港都有得食,歐洲亦好common。但耳熟並不代表知道真相,其實我哋平時見嘅嗰種Kebab只係Kebab嘅其中一種。

只要身處土耳其,向餐廳攞個餐牌睇下,你就會知道Kebab個世界有幾大,自己以前所知嘅有幾少……

不過,出發前我刨Lonely Planet已經知道Kebab只係一個統稱,所以都好希望去土耳其尋找最好食嘅Kebab!

呢條link係英國衛報刊登過嘅一篇伊斯坦堡最好食Kebab嘅十大,寫得都幾有說服力,於是我哋都盡量去試,睇下土耳其嘅正宗Kebab係點樣,雖然最後因為唔就腳而無辦法啦!

http://m.guardian.co.uk/travel/2011/sep/14/10-best-meat-restaurants-istanbul

我哋就試過Osman同埋Cağ兩間。兩間我覺得都無介紹錯喎,前者我哋試咗好有特色嘅Iskender Kebab,後者當然係Cağ kebab,各有所長 ,太太非常喜歡Cağ kebab,所以最後一共去咗3次!









 

其實我哋去呢兩間之前,都試過景點附近一間較為大路嘅kebab,質素就真係麻麻,所以之後嘅反差就好大了。奉勸一句,真係唔好幫襯遊客區附近啲kebab店,可能會令你以為伊斯坦堡嘅kebab不外如是,咁你就蝕了。

最後,我哋仲搵到一間Kebab超好味又勁地道便宜,喺離開伊斯坦堡最後一日我哋都專程去食多一次,諗起都留口水……



 
聽日先補返啲相啦!


沒有留言:

發佈留言