2013年7月8日星期一

GG土耳其之夏之壹 - 2012年夏天14日旅程

呢排裝修嘢終於漸漸放得低、BB亦逐步好轉,相信離返家不遠矣。我心頭幾舊大石可以話慢慢放下,可以有餘暇回顧其他事情了……

始終呢個blog都係主打旅遊好,讓我可以記低啲感想,記低啲畫面,又唔需要喺facebook面對咁多人,攪到要就住就住咁。所以,等我以土耳其呢個奇妙嘅國度為題,再、再、再一次重啟GG的奇幻旅程吧!

呢個trip都差唔多一年前,估唔到咁快就過咗一年,而家連仔都生埋:),下次去土耳其就要同埋Hewitt去喇!希望佢都喜歡我寫嘅點滴啦!

好!等我一陣間畫埋幅土耳其14日之旅嘅地圖先!

基本行情如下:
 
Istanbul 4晚
Goreme (Cappadocia) 2晩
Konya 1晚
Antalya 2晚
Pammukkale 1晚
Selcuk 2晚
Izmir 1晚
Istanbul 1晚

 

沒有留言:

發佈留言