2013年7月3日星期三

BB攻略之柒 - 評審IP camera 網絡攝影機

BB剛滿月,雖然仲要留院,但進度良好,相信好快可以返屋企啩!

另一方面,尋日菲傭已經到咗香港,今日大嫂就會帶佢過嚟屋企了。而大概喺呢個月之內我哋就會搬入去新居,真係好多嘢呢個月發生呀!

亦因為有菲傭嘅關係,我呢兩日又上網睇咗啲IP camera,要買埋叫師傅安裝 ,至少要擺一部喺大廳呢。

上網資料搜集,google出嚟不外乎香討、BK,加少少blog,似乎大家都感興趣,但真係話咩真知灼見又唔算多囉。

其實,我本來係想搵個叫Homesee嘅牌子,因為我有個朋友用緊,見好似唔錯,又可以用App操控。但想揾佢都唔容易,似乎一般人都係直接call個sales咁買嘅,但我見啲post都成幾年前,佢個website都好似無埋,所以無乜信心,唯有move on。

網上亦有意見話大陸牌子(咩EasyN、wansview)易壞啲,為免麻煩,我都暫時排除咗大陸牌子先。如果唔介意呢樣嘢,大陸牌子真係平好多,幾百蚊就有交易,一部慳一千蚊,5個cam就慳五千,所以我都要量力而為。

至於國外牌子,就我喺高登、黃金所見,可以考慮台灣幫(Ipux、Compro)、日本Panasonic或德國Level-One。

行咗一輪,我就鎖定咗Ipux,見佢件嘢都靚仔,價錢中檔,而台灣嘢喺科技上都唔差嘅,比Panasonic大陸造仲要平好幾百蚊,計落有貴30-40%㗎,而呢個牌子網上評價都ok!

後來揾到間IP Cam嘅專賣店,花最多時間反而係掙扎於高清同VGA之間,價錢差五舊,究竟值唔值呢?

我諗最緊要考慮我會用咩device去睇段片,我就多數用手機,個screen唔大,高低清都唔差得遠,最緊要係唔好窒,所以低清反而好啲。另一方面,如果你多數用browser嘅,咁bandwidth同解象度都唔係問題,先值得投資多啲。仲有呀,如果要錄低啲Video,細啲file size都易啲manage啦。

最後我就買咗白色嘅ICS1330,盛惠$1290,以2009年嘅產品嚟講,跌價真係好少……




Panasonic網頁得返呢隻wireless又郁得嘅,鋪頭有舊啲嘅款,但都依然係貴幾百蚊……




沒有留言:

發佈留言