2013年7月28日星期日

GG土耳其之夏之肆 - Fine dining@伊斯坦堡

早一個entry介紹過伊斯坦堡嘅Kebab,今次等我介紹吓上次去伊斯坦堡fine dining嘅經驗啦。

其實我哋只係跟Lonely Planet嘅介紹,去咗一間由當地嘅一位celebrity chef Mehmet Gürs開嘅餐廳啫。根據書本所講呢位Mehmet Gürs嘅出名程度就好似Jamie Oliver喺英美嘅程度相若。Wikipedia亦有話佢係「Istanbul's most recognizable chef」。

Mikla餐廳位於伊斯坦堡北面嘅Beyoğlu區,喺一間叫Pera Palace Hotel嘅最高兩層,上面係酒吧,下面係餐廳,個view正到不得了,嘢食亦都係比較特別嘅地中海及瑞典風菜式,而且仲要係celebrity chef做主廚喎,我記得價錢係幾相宜,以整體配套嚟講好似都係幾百蚊,唔駛過千。

結果太太玩得食得好開心,我都覺得成日玩budget遊或中budget遊,間唔時都要加啲呢啲元素,縱容吓自己,話晒而家都係成年人,要開始識得享受了……

從餐廳頂樓的酒吧,望向Sultanahmet嘅方向,可見蘇菲亞大教堂、藍色清真寺及Taksim呢邊嘅Galata Tower,正!

偷得浮生半日閒,當日未到蒲吧時間,成個場都係我倆嘅。

第一客頭盤,太太記得呢個係沙甸魚薄脆,脆而不膩,口感一流。

頭盤二號,薄切煙燻牛肉併芝士,配搭幾新鮮,好味!

主菜一,呢個無記錯應該係鵪鶉。

呢個係焞牛仔肉伴綠豆湯

食吓食吓已經係黃昏時分,從窗台向外望向Golden Horn方向,果然有金光閃閃嘅意境呢!

Zoom埋去舊城區,可見黃昏色調嘅三大建築,Nice view也!

Zoom後一啲,就見返黃昏時分嘅Borsphorus海峽同Golden Horn嘅入口

沒有留言:

發佈留言