2013年8月2日星期五

GG土耳其之夏之伍 - 伊斯坦堡街頭小吃

雖然我話伊斯坦堡比好多歐洲城市更歐洲,但無可否認,佢亦包含了好多亞洲風味,例如土耳其人嘅熱情、Bazzar嘅熱鬧、無序感,及街頭如過江之鯽嘅小食店。

我兩口子對食最為敏感,街頭小吃也試了一些,以下只是稍為分享一下。Turkish delight當然唔算街頭小食,不過係土耳其小吃嘅一絕,所以順帶提一下吧。

燒粟米同烚粟米,以我所見應該係最受歡迎嘅食物,我們在旅程最後一天終於試了一條燒的,你睇太太食得幾咁開懷?

 
呢間Turkish delight舖頭出名㗎,location又好易揾,試食又疏爽,呵呵。一試就知同人哋買做紀念品嘅差幾皮!我哋買咗好幾款試食,最後下面中間有糖霜包住嗰隻跑出咗,我哋買咗五、六條返香港慢慢食。真係好味的,唔太甜、又果味濃郁!


 
呢隻就係土耳其雪糕dondurma喇,佢比我哋平時食嘅雪糕係杰啲同有嚼勁嘅,感覺都幾得意嘅,大熱天時就更加可愛了。

 
由old town到Galata嗰邊有一條跨海大橋,橋邊似乎長期都有無限咁多人在釣魚,橋下有一連串嘅做遊客生意嘅海鮮餐廳,一副遊客陷阱的樣子。不過,有一樣食物是地道的,它就是fish sandwiches。簡單的麵包上夾一塊煎魚,價錢只係3.5里拉,真係抵,至於係咪好好味就見仁見智了,都ok嘅,而是幾有風味𠻹……

 

沒有留言:

發佈留言