2013年8月17日星期六

新居啟動之陸拾柒 - 購買燈飾@元朗

既然決定了下個月要搬入新居,無論照顧BB有幾忙都好,始終要為新居嘅工程埋尾。今日,我同太太就搞掂了燈飾同窗簾。

由於要湊B嘅關係,買嘢地點一定要喺元朗,所以我都無同旺角等地方格價,最緊要係唔好花我太多時間。結果,我行咗合益路幾轉,每次行過我都睇下啲燈飾,本來都睇中咗啲飛利浦燈嘅,雖然價錢係偏向貴啲,不過諗住質素高啲嘛。

點知早兩日我又去合益路做功課,畀我發現到有間叫巴黎站嘅燈飾鋪,佢啲燈嘅設計幾啱心水,唔係平時見開嗰啲款,價錢做標價嘅七折,感覺係相宜嘅,一盞6頭天花燈折實後千三蚊。向太太交功課後,今日下午就去嗰度確認燈款同落單,買咗飯廳吊燈一盞、客廳6頭天花燈一盞、主人房仔房吸頂燈各一盞,連埋慳電膽就埋單三千蚊左右。

心中感覺都良好嘅,雖然難免係大陸造,但飛利浦都係大陸造啦,而我哋又真係無時間上深圳田貝四路嘛,更加唔想同人講價,因此,特此推介。


沒有留言:

發佈留言