2013年8月10日星期六

新居啟動之陸拾伍 - 分析廚房無縫石

嘩!已經有一個月無update個裝修blog了。今日週末時分,等我補寫返一啲之前無寫嘅題材啦。

之前一直以為現居個廚房個工作平台係用啲類似塑膠嘅物料做的,到新屋裝修學咗嘢先知道原來呢啲叫無縫石,係一種合成嘅堅硬物料,溶點高過攝氏100度,所以適合家居用途;而另一方面,佢嘅溶點亦只係100度多啲,所以可塑性強,容易造出彎曲嘅效果,同埋可以用黏著劑達到無縫黏著嘅效果,感覺上就係一塊過,因而稱為「無縫石」。

無縫石由美國DuPont首創Corian,後來當然係仿品如雨後春荀般出現,師傅第一次係報Samsung Staron畀我哋;現居則用Surell,係Formica旗下嘅牌子。似乎一般都係呢幾隻牌子,Corian貴啲,Surell平啲,Staron似乎係最平。Corian同Staron每季都有幾款石做特價,其實來來去去都係幾款,平過其他好多㗎,睇錢份上就用大路貨啦。我經朋友介紹,用Corian有$6xx一直呎,好似話代理攞貨都係呢個價喎…… Surell我就無特別研究了。

咁除咗無縫石仲有咩選擇呀?我知道而家都多人考慮用石英石,其實都係人造石嘅一種,不過用料同工序都同無縫石不同,佢硬度好足夠、溶點幾千度,得出嚟嘅就係更耐用嘅物料。缺點係「有縫」會見到接駁位,同埋無咁流線形的,因為物料嘅可塑性較低。不過,從網上都睇得出石英石越來越普遍,技術仍然係新,所以唔排除以上嘅問題好快會被解決。

當然,人造石以外就仲有天然嘅雲石、麻石同不銹鋼材。一般認為天然石係靚啲、天然啲,不過可能會疏水,因為石,尤其係雲石,係有孔的(porous)。不銹鋼就見人見智,餐廳廚房都係用不銹鋼,容易打理,不過要小心唔好整花。

沒有留言:

發佈留言