2013年8月18日星期日

新居啟動之陸拾捌 - 訂造窗簾@元朗

承接尋日所講,我同太太尋日一次過喺元朗搞掂咗燈飾同窗簾。

綜合網上資訊,元朗窗簾鋪主要集中喺元朗大橋街巿、教育路同合益路。大橋街市似乎係最平、教育路似乎最多鋪頭、合益路就最近我屋企,所以貪方便嘅我只係行咗合益路。

合益路唔係好長,不過都有起碼5間窗簾鋪。我就行咗3間,有一間好似就執笠所以無睇,有一間叫恆寶兼營牆紙,當時覺得唔夠專同埋門面較暗,所以無入到去,但後來見網上都有人介紹呢間,話布嘅選擇較多。

行第一間叫一本,小店一間,印象唔深,行入去一排都未有人招呼,因為有人投訴緊。Well……我畀咗一至兩分鐘時間佢,都係無人理,只能夠話佢服務好一般,企正喺隔離都淨係掛住搞complaint。有人有投訴,我當然唔會踩落去。

第二間叫瑞祥,網上有人讚好,但唔知有幾堅,我覺得負責人都熟手嘅,態度都ok。布料選擇係多嘅,低、中、高價位都有,因為我隻窗闊,佢話要用闊幅布,最平係$98一碼,亦有$128、$2xx、$4xx一碼。但係佢安裝就收我$800,九龍區度尺就再收多$200。感覺安裝唔駛收咁貴囉,裝6個窗唔駛一日人工啩。

因此,我行咗去第三間叫富達。佢應該淨係做經濟實惠嘅生意,全鋪都係$88蚊一碼、遮光料就$128一碼,安裝只收$300,度尺免費。計埋都有平幾多,所以最後我就帶咗太太嚟呢間。約咗下個禮拜度尺,希望無鑊氣!

P.S. 做功課揀咗幾隻布款,太太篩選後只剩下一款,T_T……









沒有留言:

發佈留言