2013年6月2日星期日

新居啟動之拾玖 - 電制制面

一路都無完成呢一篇,慢慢好似被遺忘咗咁樣,等我趁未去到呢個極端前完全埋佢先。

顧名思義,電制制面指燈制、插蘇、冷氣制、門鐘制,以至TV線同上網線路嘅插位等,五花八門,難以盡錄。不單如此,除咗牌子選擇外,每個品牌仲有不同設計,可以膠面、金屬面,甚至玻璃面,價錢由幾十蚊到幾百蚊都有,唔知有無一千蚊個嘅呢。

唔講唔知,電制面竟然唔係旺角最平。暫時見到最平嘅喺荃灣德華街,嗰度有兩間賣制面,我就去開利買嘅。呢條街轉角沙咀道,就係香討聞名已久嘅荃灣肥仔 - 日東五金潔具。從此我就知道原來荃灣都係臥虎藏龍之地!

牌子方面,我喺香討都學到唔少嘢。最普遍香港人用嘅係Schneider,被收購前叫Clipsal奇勝,所謂嘅E3000、E8000都係奇勝嘅。太太一早喺人哋屋企見過E3000已經揀中咗,不作他選了。Schneider都有好幾條line,我下面就揀咗3條,最下面嗰款應該似最貴……











另外香討嘅專家又對ABB及LeGrand都有幾好嘅評價,一分錢、一分貨啩。其實去一去佢哋網頁就知道佢哋嘅真正主業係做工程有關嘅project,所以啲嘢唔平真係一啲都唔意外,而如果話佢哋安全啲對佢哋信心大啲,又都係唔意外喎。

睇下LeGrand啲相就知道「型」字點寫,喺灣仔旺角標緊二、三百蚊一隻,唔知荃灣賣幾錢呢?




ABB外形就好似普通少少,不過畀人嘅感覺好似實而不華、重質不重量咁,我諗簡約feel都係歐洲慣常嘅作風,睇吓啱唔啱大家囉。聽講話賣呢隻牌子嘅比較少,呢排開始聽多咗人會淘呢隻制,好似好ok。



除以上外,要貴嘅仲有Gira、Berker,啱啱又有人話MK呢個牌子OK,好似話以前係英國造,而家唔知邊度造喎,個樣唔似貴嘢,可以留意一下。

沒有留言:

發佈留言