2013年6月16日星期日

新居啟動之伍拾捌 - 面盆的疑惑3

尋日我又抽空上咗去新屋睇進度
見個面盆同塊台面雲石已經裝好
當時覺得無乜嘢,仲影咗呢一張相

後來攞返出嚟先發現個盆竟然做咗喺台底!我搵個窄面盆搵得咁辛苦都係因為我想揾個盆冚石嘅,即係條盆邊會喺台面石嘅上面,而家,我個Kohler嘅流線條全部隱藏晒喺塊石下面……激死……

打畀師傅問仲有無得改,佢話有但驚唔靚喎,仲想話我一路畀佢睇啲盤都係石冚盤,真係同佢講多啲都嘥氣。

思前想後,都係做返上去會靚啲,於是叫返師傅改。面盆的疑惑竟然可以寫到第三篇……


其他嘢都裝好,爐頭、潔具都ready喇,連燈光都裝好,真係淨係爭個面盆咋!




沒有留言:

發佈留言