2013年6月22日星期六

新居啟動之陸拾貮 - 淘燈飾入手

今朝去福田會合咗幫我喺深圳收淘寶貨嘅朋友,然後一齊搭火車出返市區,兩盞燈唔重,不過包裝大件啲,我拖車仔都好方便嘅。


擺低咗盞燈我就走人了。點知師傅話安裝時發生短路,第三排燈都著唔到,懷疑隻牛燒咗,張相仲見到燶咗一撻。另外兩排燈就好似無事。我唱住「為何偏偏選中我」咁搵我個朋友安排換貨,唔好意思又要煩到人。

喺佢幫我小緊個dealer時,師傅call我話佢哋又搞掂了,佢話之前啲線擺得唔好,條電線掂到個金屬盤,所以先發生短路,隻牛幸免於難,佢哋搞咗一輪後就掂咗喇,真係大吉大利!




完成後都睇落ok,過一兩日我上去睇下真身先!









沒有留言:

發佈留言